Архив за 27 Гру 2017

Зовнішнє незалежне оцінювання в 2018 році відбудеться з 22 травня по 13 червня.

Тестування учасники складатимуть з одинадцяти предметів. Не буде проводитися ЗНО з російської мови.

Кожен зареєстрований учасник зовнішнього незалежного оцінювання має право скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів (українська мова і література, історія України, математика, біологія, географія, фізика, хімія, англійська, іспанська, німецька та французька мови).

Переклад тестів з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії буде здійснено кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською, угорською мовами (із урахуванням реєстраційних даних учасників ЗНО).

Випускникам старшої школи закладів загальної середньої освіти результати ЗНО з трьох предметів будуть зараховані як результати державної підсумкової атестації.

Тестові завдання в сертифікаційних роботах відповідатимуть програмам ЗНО, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки від 03.02.2016 №77 «Про затвердження програм зовнішнього незалежного оцінювання для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на базі повної загальної середньої освіти».

Для визначення результатів ДПА у формі ЗНО зараховуватимуться результати виконання всіх завдань сертифікаційної роботи з фізики, хімії, біології, географії, іноземної мови (профільний рівень) або частини з них (українська мова і література, математика, історія України, іноземна мова (академічний рівень)).

У 2018 році для проведення ЗНО з іноземних мов будуть використовувати тести двох рівнів складності: академічного та профільного. Випускники, які бажають проходити ДПА з іноземної мови у формі ЗНО та вивчали її на рівні стандарту або академічному, під час реєстрації на зовнішнє оцінювання мають вибрати рівень складності завдань «академічний».

Випускники, які бажають проходити ДПА з іноземної мови у формі ЗНО та вивчали її на профільному рівні, під час реєстрації обирають рівень складності завдань «профільний».

Новацією цих тестів буде частина «Розуміння мови на слух», що передбачає прослуховування звукових фрагментів і виконання завдань до них.

Читати далі